خليل‌زاده: حق جباري است که تشويق شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

خليل‌زاده: حق جباري است که تشويق شود


مدافع تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مجتبي جباري براي استقلال زحمات زيادي کشيده و حق اوست که مورد تشويق هواداران قرار بگيرد.


شجاع خليل‌زاده در مورد وضعيتش در سپاهان گفت: شرايط خوبي دارم، خدا را شکر وضعيت بر وفق مراد است. هر چند در اولين بازي از لحاظ بدني در شرايط ايده‌آل نبوديم اما خوشبختانه بازي بدي ارائه نکرديم و توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم.

به گزارش فارس ، وي در مورد رويارويي با استقلال عنوان کرد: استقلال تيم بزرگي است و بازيکنان بزرگي دارد. آنها هر چقدر هم بزرگ باشند، براي برد به مصاف‌شان مي‌رويم و با احترام زيادي که براي هواداران استقلال قائل هستم مي‌گويم فقط از اين ديدار پيروزي مي‌خواهيم.

مدافع سپاهان در مورد اينکه حضور مجتبي جباري و علي حمودي باعث ايجاد حاشيه در اين مسابقه نمي‌شود، عنوان کرد: هر دوي اين نفرات بازيکنان بسيار بزرگ و خوبي هستند. فکر مي‌کنم هواداران استقلال اين دو بازيکن را تشويق مي‌کنند البته از گوشه و کنار و در رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها ديده‌ام که مي‌گويند ممکن است هواداران با آنها رفتار خوبي انجام ندهند.

خليل‌زاده در ادامه تاکيد کرد: به هر حال مجتبي جباري 7-8 سال در استقلال زحمت کشيده اما شرايط حرفه‌اي فوتبال به گونه‌اي رقم خورد که او از اين تيم جدا شود. به نظرم حق اين بازيکن است که از سوي هواداران مورد تشويق قرار گيرد.

وي در مورد اينکه به نظر مي‌رسد سپاهان امسال در 3 جبهه مدعي کسب عنوان قهرماني است، گفت: سپاهان امسال جوان شده و ترکيب تيم تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه است و ما براي هماهنگي نياز به زمان داريم. امسال در هر پست دو بازيکن خوب در تيم ما حضور دارند و انشاءالله بتوانيم در هر سه جبهه به قهرماني برسيم. اول هم بايد قهرماني ليگ برتر را به دست آوريم که خودم اولين تجربه قهرماني‌ام خواهد بود. انشاءالله اين تجربه را امسال کسب کنم.

خليل‌زاده در پايان گفت: باز هم براي مس کرمان آرزوي موفقيت مي‌کنم. فوتبالم را مديون مس هستم البته بعضي‌ها در کرمان من را دوست ندارند اما من همه آنها را دوست دارم و علاقمندشان هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!